We hebben een fantastische dag gehad!!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en in het bijzonder de evenementen commissie voor de organisatie en BMW Amsterdam voor de gastvrijheid.
Helemaal top!!
Wij hebben een geweldige dag achter de rug. Een meeting was voor ons nieuw hebben nog nooit aan zo iets mee gedaan. Ik wil allereerst de organisatie bedanken en ook de BMW dealer die een geweldig pand heeft en groot aantal auto`s. Ik kwam naar de meeting in de hoop op het bewuste rondje BMW i8, want ik ben helemaal weg van deze geweldige sportauto eenmaal ter plaatse had ik beetje het gevoel dat er best veel auto`s waren die daar kans op maakte en dachten beide dat de prijs ging naar de grijze E38 tot de i8 voor onze auto stilstond en ik stond te genieten van me rookverslaving en het tot me door drong dat wij het rondje mochten maken eenmaal op de ring A10 worden we voorbij gereden door auto`s die toeteren en duimen omhoog staken waarop we soms natuurlijk even het geluid hebben laten horen van vlot optrekken ik ben met recht verliefd op de geweldige i8 tijdens het rondje zelfs vlindertjes in me buik gehad.
Top dag, en een top locatie.
Je ziet zelden zoveel moois bij elkaar!
Ik heb nog een gave film gemaakt van 30 minuten.
Die zal ik zo snel mogelijk voor iedereen beschikbaar maken.
Als je het ziet beleef je alles weer opnieuw.
En weer veilg terug op de "basis"
Het was een geweldige dag!
Bedankt voor de organisatie, locatie, gezelligheid en de inspiratie die jullie allemaal hebben gegeven.
Excuses dat ik bij de laatste rit achterop ben geraakt en de meute ben kwijtgeraakt maar heb op een gegeven moment maar voor de afslag richting huis gekozen.
Tot de volgende,
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Prachtige dag, leuk om eens mensen te ontmoeten waarvan je alleen de forumnamen kent!
Organisatie, Frank, Rein en waarschijnlijk ook anderen allemaal top geregeld hoor! Bedankt!
En de top 3 helemaal terecht! en een prachtige E65 heb je 'BMWgek' ! Helemaal spic en span!
Op naar de SH-meeting!